30 Kasım 2016 Çarşamba

Kendi işinizi kurmak istiyormusunuz ?

Artık başkasının emrinde çalışmak istemiyorum
Çalışıyorum ama en uygun fırsatta iş değirmek istiyorum
Esnaflığı da denedim vergiye kiraya çalıştım keşke hiç bulaşmasaydım
Aklımda gerçekten iyi bir iş fikri var ama sermayem yok
Network marketing işi ni de denedim kazanamadım
Piyasada ne kadar pazarlama işi varsa denedim sonuç fiyasko
Emlakçılık yaptım sinir sahibi oldum kazanamadım
Artık mesleğinizle alakalı iş bulma ümidiniz kalmadı
Eski sağlığım kalmadı
Yaşlandım
Sağlık sorunlarım var çok dikkat etmeliyim
Düşük ücretle çalışsam  ne fark eder çalışmasan ne fark eder
Melek yatırımcı bana destek çıkmıyor
Kosgep den sermaye alamıyorum
Elimdeki az sermaye ile bakkal bile açamam


Diyorsanız
Tek çare var arkadaşlar aynı fikirde olan kişilerle birleşip şirket kurma ufak esnaflık küçük ticaret artık tarih olmuştur ya maaşlı bir iş ya da büyük çaplı ticaret arası kalmadı
Bloğu kurmamın asıl gayesi budur birleşmek büyük ticaret yorumlarınızı ve katılımlarınızı bekliyorum

0535 826 38 72

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder