15 Kasım 2016 Salı

Girişimcilik

Girişimcinin tanımı mal ve hizmet üretebilmek için bütün üretim öğelerini en iyi koşullarda bir araya getiren kar amacı güden ve bunu için riske atılan kişidir. Bu tanıma ben de aynen katılıyorum.

Girişimcilik üzerine E. Aysan Doğaner in kitabı mevcuttur 
Girişimcilik üzerine isranbul-İzmir-Bursa da eğitimler düzenlenmektedir
Eğitim veren kuruluşlardan bazılarını sizler için tespit ettim

Sabancı unv girişimcilik okulu,
Özyegin unv,
Işık unv,
istanbul unv,
Gençlik ve spor bakanlığı,
Odalar ve borsalar birliği,
esnaf ve sanatkarlar odası 
ataşehirde bulunan girişim savaçcısı

Girişimcilik sertifikamızı aldık hiç bir işte tecrübemiz yok sermayemiz yok dalında uzman ekibimiz yok ''sahte parayı bile ayırt etmeyi bilmeyen arkadaşarda olacaktır'' muhtemelen liderimiz yok 
Kısacası ehliyeti aldık ama trafige çıkmadık diplomayı aldık ama staj yapmadığımız için iş yerinde acemi pozisyonundayız tek başımıza o iş yerinin işini yardımsız yürütemeyiz.


Sertifika bize anahtar verdi 2016 yılının zorlu şartlarında dev sermayenin küçük sermayeyi yuttuğu küçüklerin piyasadan silinmeye başladığı bu zamanda birlik olmadan girişimcilik sertifikasıyla acaba ne derece başarılı olacağız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder